Jumaat, 10 Julai 2009

gempa bumi dan aktiviti riang suka..




tajuk yang menggemparkan ini bukanlah untuk menakutkan sesiapa.. tetapi sebenarnya untuk menggambarkan lemak tepu yang berada pada perut aku bergegar walaupun tiada gempa bumi yang berlaku.. jadi untuk mengurangkan gegaran marilah menyahut seruan kerajaan untuk bersukan sekurang-kurangnya seminggu sekali.. seperti aku bermain badminton seminggu sekali, jadi aku menyeru geng2 changlunkus supaya bersukan untuk mengurangkan gegaran perut terutamanya atok..

untuk meraikan pembukaan blog, aku ingin mengajak geng2 changlunkus untuk mengadakan aktiviti riang suka yang tidak rasmi pada keesokan harinya yaitu pada ari sabtu, 11 julai 2009.. jadi aku ingin mendapat kepastian mengenai acara2 yang akan diadakan pada keesokan hari.. sementara aku bermain badminton pada pukul 9 malam ni, bolehlah korang semua memberi beberapa pendapat untuk rancangan besok..

aku rasa malam besok kita karok je la memandangkan emi dah mempromote member card red box dia tu.. jadi pada pagi atau tengah hari besok tiada aktiviti yang dirancangkan lagi.. aku memohon maaf kerana aktiviti besok telah dirancangkan secara last minute.. aku, mel ngan najib telah setuju.. jadi sekarang sesiapa yang boleh pergi bolehlah post ulasan di sini serta cadangan untuk aktiviti besok.. atok kalo nak datang pon boleh, dol katanya duk kat shah alam dan kita mungkin boleh mengajak dia ngan sesiapa lagi.. heboh2kan la supaya aktiviti besok lebih menceriakan.. as-solatuljamiah(3x), rahimatukumullah..

2 ulasan:

Atok berkata...

dem!sempat lagi mengatakan perut aku ni.wow,tahniah sebab mampu ajak najib.jangan member dia wat kenduri last minute dah la.hahaha!kalau bole,sebarkanlah kat bebudak lain yang datang pesta sok,terutama sekali mel.our leader...

crapsist berkata...

boleh2.. aku mmg da gitau mel.. dia agak busy katanya malam td pun dia keje.. sedikit sebanyak mengganggu masa tidur di pagi sabtu besok.. bebila ko free, leh la ko plan lak nak gi mana tok.. ble ramai2 baru meriah..