Rabu, 5 Januari 2011

Sejuta Tahniah! Lepas ni tak ada la lagi alasan lampu motorsikal rosak ye!

Penyu ternganga lagi.

Patutlah memanjang bagi alasan bila ajak lepak. Lampu motor terbakarlah, kawan tu kahwin la, kawan ni kahwin la, balik kampung la, tayar motor pancit la, tak berani bawa motor malam malam la, rupa rupanya ada agenda tersendiri rupanya.

Jadi, kami di Changlunkus ingin mengucapkan sejuta tahniah kepada Encik Najib bin Salimy sebab dan mengikat tali pertunangan (bukan tali sawat ok!) dengan kekasihnya yang tercinta bernama Erma (nama penuh aku taktau, yang itu tanya Najib sendiri ok!). Semoga Najib bahagia dan tabah mengharungi dunia pertunangan dan semoga kekal sehingga ke jinjang pelamin.

Lepas ni, nampak gaya, kami kena slow sikit la bahan bahan Najib ni. Orang dah bertunang ni mudah sangat nak sensitifnya!

Mak Najib dan tunang Najib.

4 ulasan:

chucky berkata...

Tahniah Penyu!!! siap datang umah aku dok bincang cmane nak tunang...huhuu

Tanpa Nama berkata...

haha, tahniah penyu.. pasni kami takda nak tanya sebab apa lagi lampu moto ko rosak.. ekekek..

Tanpa Nama berkata...

huhu...aku trima sapot dr korg.tq...

muzakir berkata...

Tahniah geng....semoga tapak masjid ko x lari alignmentnye,lantai yg seimbang bancuhan simennye,tiang seri yang kukuh,dan kubah yang seimbang(bahasa kejuruteraan)...we love you jib...klu lampu ko tebakar lagi,kasi tau aku.aku gantikn mentol baru.gua sapot lu geng