Isnin, 13 Disember 2010

Kejutan Dari Bintang Marikh!



Hari ini, kami dari Changlunkus Matrikus dikejutkan dengan satu status yang dikeluarkan oleh salah seorang ahli kami iaitu saudara Mohd Azwan di dalam Facebook nya. Hal ini kerana, sebelum-sebelum ini beliau seringkali menafi sekeras-kerasnya bahawa hati beliau sudah dimiliki. Tapi kini, ia seakan-akan sudah mula berubah. Mungkin sudah tiba masanya untuk pintu hatinya terbuka menerima cinta dari seorang insan dari kaum hawa.

Jika cinta itu dari kaum Adam, mungkin sudah tiba masa kami sepak muka beliau!

Bagaimanapun, kita nantikan pengumuman rasmi daripada beliau. Sama ada ia akan diumumkan dengan meletakkan gambar beliau bersama gadis pujaannya atau mungkin dia akan menulis status tentang siapakah gadis cintaan beliau. Harap semua dapat bersabar dan tidak gelojoh tentang perkara ini ok, terutama sekali Najib yang suka berperangai membabi buta.

P/S: Ketua kumpulan kami bila lagi nak buat status macam ni ye?

7 ulasan:

chucky berkata...

wahh.. sangat mengujakan :-D

Atok berkata...

memang pun!sampai nak klimaks la rasa!hahaha!

Tanpa Nama berkata...

siot korang..

Tanpa Nama berkata...

aku pun dh tercabar ni weh.....demmmmmm btull...aku je yg terkial2 lg nk cari awek nih..hahaha.. -mel-

Atok berkata...

aik,wan dengan mel pakai tanpa nama je lak?sorok identiti ke?hahaha!

ko kena laju lagi mel.aku rasa ko kena bertunang terus mel,takpun kahwin je terus.hahaha!

mel berkata...

aku plan mmg nk trus tunang/kawin je..xyah bercinta bagai2 sume nih..xpe, azam tahun 2011 aku la tu...hahaha..siot la wan, skg aku dh rasa cam loser..hahaha

muzakir berkata...

ko memng kene buat booster sket mel.aku sarankan ko dapat anak je terus....konfem ahli2 lain tecicir 2,3 tiang...kepada mangsa ulasan, okey la tu.takkn nk jd gay kot?satus single smpai ke sudah?